2011. november 29., kedd

Dual Sum WiFi qwerty billentyűs telefon csere is! - Jelenlegi ára: 1 Ft

A telefont kb 1 éve vásároltam 17 ezer forintért itt a vaterán.
Én a dual sim funkció miatt vettem elsősorban a többi része nem is érdekelt, de nagyon megörültem, amikor felfedeztem, hogy miket is tudok vele csinálni. Netezni bárhol lehet vele ahol van wifi kapcsolat, msn, email ezek mint kifogástalanul mennek rajta.  
A középső gomb egyben tapipad is mint a laptopokon,  netezés közben lehet azzal is irányítani az egeret a sebessége állítható. A billentyűzete is meglepően jó minőségű, imádtam vele smst vagy emailt írni, nagyon megkönnyítette a dolgomat ilyen esetekbe a qwerty kialakítás nekem nagyon bejött. Kamerája 1-2 megapixel körüli lehet mint a legtöbb kínai telefonnak én nem igazán fényképeztem vele.
A telefon a mai napig is kifogástalanul működik, de vettem egy új androidos telefont azért vált eladóvá. Dobozát és a töltőjét tudom adni hozzá az adatkábelét elveszítettem.
Használat nyomai látszódnak rajta főleg a középső gombról kopott le kicsit a festés, de minden látható a képeken. Az akkuja nem túl erős mert kínai ezért csak 1 napig bírja, NOKIA akku kompatibilis vele amit már 1-2 ezer ftért is lehet kapni akár itt a vaterán is.
Csere szóba jöhet főleg a következő termékre: fémhúros akkusztikus gitár. Ettől függetlenül meghallgatok minden értelmes ajánlatot!
Ha van bármi kérdésed akkor írj bátran mert örömmel segítek!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-11-20 19:18
. Dual Sum WiFi qwerty billentyűs telefon csere is! - Jelenlegi ára: 1 Ft