2012. január 31., kedd

6 elemes bébikarám (jobb mint a járóka!) - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

A világ legjobb találmánya!
Az én lányomat 1 mp-ig sem lehetett letenni, nem, hogy még járókába tegyem!
Ez a babakarám nagyszerűen bevált nekünk, én is benn tudtam vele lenni játék közben, vagy ha egyedül kellett hagynom 1-2 percre, biztos helyen tudhattam, hiszem nem rángatott magára mindent, nem vett a szájába veszélyes dolgokat, stb.!
Én is itt vettem annak idején, egyetlen "korrigált" hibája, hogy az ajtóra szerintem egy felnőtt véletlenül rálépett és megrepedt a fa, de ragasztóval biztonságosan illesztve lett, mi is így vettük, így használtuk és semmi baj nem történt!
Mi csak a képen látható módon kötöztük az utazó ágyunkhoz, de vásárolható hozzá falhoz rögzíthető csavar vagy valami is!
Apa plusz 1db talpat fabrikált, hogy  megálljon minden elem a saját lábán (ezt persze odaadom hozzá! )
Nagyon sokféleképpen elhelyezhető, lekeríthető vele akár a kandalló, vagy egyéb veszélyes "hely"!
Szívből ajánlom minden kisgyerekesnek, sokkal nagyobb helye van így a piciknek, mintha beletennéd egy járókába!
Mi imádtuk, mikor már a csajszim nagyobb lett, imádta ki-be csukogatni az ajtaját, szuper játszótérré is alakítható!
6 részből áll, elem méretei: 94cm széles, 72cm magas
Ezt a termékemet személyesen is átveheted, (előre egyeztetett időpontban, a lakcímemen) méretei miatt, de én is postázva vettem, tehát postázom is ha kéred!
Egyéb sérülés nincs rajta!



Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-18 08:00
. 6 elemes bébikarám (jobb mint a járóka!) - Jelenlegi ára: 8 000 Ft