2012. január 15., vasárnap

Retro mennyezeti lámpa, csillár - Jelenlegi ára: 250 Ft

A padláson találtam az üvegekkel együtt. Nem próbáltam ki, de szerintem működőképes. Az idő már kikezdte egy kicsit, képeken látni.
Az árba beszámítok vagy átcserélem, meghibásodott, használaton kívüli, hideg-meleg vizes fürdőszobai vagy konyhai csaptelepre. Továbbá szintén hibás, használaton kívüli mosógép villany motorra. A mosógép motor ára darabonként-típustól függően- 1000Ft. Így előfordulhat, hogy még én fizetek a vevőnek.
Nem színesfém kereskedő vagyok! Ezeket az anyagokat egy szerény sorsú jó ismerősömnek gyűjtöm. Amit lehet felújít, ami menthetetlen, az bontásra kerül.
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok.
Budapesti átvétel is jó nekem.


Jelenlegi ára: 250 Ft

Az aukció vége: 2012-01-14 17:24
. Retro mennyezeti lámpa, csillár - Jelenlegi ára: 250 Ft